onsdag den 1. januar 2014

2013

2013 var på mange punkter et fedt år, men mange forskellige hændelser. Her er nogle af de vigtigste, for mit vedkommende!

*Noah blev født 
*Jeg havde årsdag med Rune
*Jeg blev 2.g'er
*Jeg blev 18 år
*Jeg fik kørekort
*Jeg oplevede Lana Del Rey live
*Jeg var i Paris
*Jeg oplevede en redningshelikopter på tæt hold
*Jeg farvede mit hår rødt igen
*Jeg var til bryllup i Polen
*Jeg fik klippet kort hår (skulderlængde, men ja!)
*Jeg fandt colaer med mit navn på
*Jeg har set Tobias Dybvad live
*Jeg blev bloddonor

Samtidig ved jeg at 2014 vil bringe mange gode tider og på nuværende tidspunkt har jeg en del at se frem til! Her er et par ting på min liste;

*Noahs første fødselsdag skal fejres
*2 årsdag med Rune
*Familiejagten
*Studietur til Barcelona
*Jeg skal se John Newman live
*Jeg bliver 3.g'er
*Mutti bliver 50 år


Lidt tamt indlæg, det ved jeg, men det er for mig, en måde at sprede min egen glæde til mig selv. Jeg har efterhånden haft en lang pause fra bloggen, men har dog skrevet op til flere indlæg, som jeg skal finde mod til at udgive, da de er baseret på nogle meget stærke, personlige følelser og oplevelser. Jeg håber at alle kom lige så godt ind i det nye år, som jeg gjorde.

- Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar