fredag den 28. juni 2013

Tankernes time.

Nu når jeg sidder her i den mørke stue, som kun bliver lyst op af fjernsynet, strømmer tankerne gennem mit hoved. 

Set er jo bare det typiske teenage-fnidder, men alligevel hænger det fast. Jeg er z18, og disse tanker har i hvert fald hjemsøgt mit tankespind de sidste fire år. Jeg er ærlig talt træt af at denne paranoia fortsætter. Jeg føler mig som en sindsyg. Og nogle gange tænker jeg.. "Når det aldrig overfladen? Er der ikke nogle der ser mit 'monster'?"

Den tanke der primært føler mig dag og nat er.. Burde jeg tabe mig?
Jeg er på ingen måde en størrelse small. Jeg er desværre udrustet med et ordenligt bredt hofteparti, hvilket med det samme gør at min 'underdels størrelse' stiger. Min barm gør heller ikke problemet bedre. Ja juhu, så er der noget at se på for hankøns væsner, men det er på en måde... Utrolig ydmygende at have en stor barm. Forstår ikke at nogle piger vælger at få lavet store bryster, for i bund og grund er det et helvede. 
- Men jeg arbejder på problemet ved at spise så sundt sm muligt, træne med min hulahopring hver dag i så lang tid som muligt og sjippe eller dyrke anden for motion de fleste dage. Jeg håber at dette hjælper, for ellers er jeg bange for at det ender i en spiseforstyrrelse. Igen.
Jeg ved man ikke skal hænge sig i fortiden, men det er utrolig svært jeg har de seneste par måneder tænk alle min fejl igennem, store fejl. Det er svært at skulle administrere. Jeg har indset at stort set alle mine forhold jeg har haft, har været utrolig skadelige for mig.

Burde jeg være mere åben? Som dengang..
Der var engang hvor jeg kunne kramme fuldstændige ukendte mennesker, dengang hvor det meste tid gik med The Dreams. Dengang hvor alle mine penge var forbeholdt deres koncerter. Hvor jeg var glad, åben og uhæmmet? Nogle gange føler jeg mig ved siden af i min klasse. Men kammerater er skønne, intet galt i det men.. Jeg har en nervøs trækning, der forhindre mig i at åbne mig for meget overfor andre. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg vil helt sikkert gøre en kæmpe indsats for at det bliver 'normalt' igen. 

På nuværende må jeg prøve at nyde min ferie, få tingene til at fungere. Der er mange tin g jeg skal tage stilling til for tiden. Og jeg skal snart til teoriprøve.. Argh, jeg er på ingen måde forberedt på det på nuværende tidspunkt, men det kommer vel før eller siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar