mandag den 15. april 2013

This means war...

Følelsen af at være få millimeter fra at eksplodere af ren vrede og had. Jeps, that's right... Den følelse oplevede jeg for første gang på lidt over et år, for få timer siden og den hænger ved endnu. Okay, der kræves en forklaring:

Jeg er født sygeligt jaloux, hvilket jeg hader men sådan er det altså. Nå, men Rune har fået sig en vaske ægte stalker. Og ikke nok med 'bare' en stalker, næ nej... Hans ekskæreste. Normalt kan jeg godt tolerere ekskærester, men hende her er gået langt over stregen. Hun har flere gange skrevet til Rune både på facebook og mobil, selvom at Rune tydeligt hat afvist hende samt skrået ud i pap at han ikke gider at have noget med hende af gøre. Det virkede så i et stykke tid.. Indtil hun begyndte at chikanere ham med opkald. Dette er gået hen og blevet så irriterende samt ekstremt krænkende. Det er gået hen og blevet så 'ekstremt' at Rune har været nød til at ringe til sit teleselskab for at få hendes nummer blokeret.
Vi havde en aftale om at hvis hun skrev igen, måtte jeg få hendes nr. og derved ved en MEGET seriøs samtale med hende, så hun holder sig væk. Jeg prøvede forholde mig så kølig som muligt, men hendes ordblindhed samt forsvars mode blev for meget og jeg droppede samtalen. Jeg håber bare at hun på nuværende tidspunkt holder sig langt væk, for hvis jeg ser hende i Horsens, så...

Ej, nu vil jeg heller udstille hende (lidt måske, jo) eller mig selv som en voldspsykopat, men det er gået hen og blevet alt for stalker-agtigt. Surt opstød, ja tak. Jeg har kun haft denne følelse af at det direkte kølede under neglene, efter at få fat i visse personer, to gange. Heldigt der første gang var folk omkring mig til at holde mig tilbage, for puha.. Det har virkelig været nødvendigt.

Nå, men ellers lidt om hvad der foregår i mit liv... Jeg er glad for at barnedåben er overstået og nu er der lidt ro på. Dog er jeg stadigvæk stolt over at jeg blev udvalgt til at være godmor til Guldklumpen!
Ellers var jeg til Lana Del Rey koncert d. 5 april i kbh, med min skønne Rums! Da vi ankom til hovedbanen mødtes vi med Klara og AnneSofie, hvorefter vi gik på Baresso og hygge et par timer. Nina og jeg tog videre på Jensens. Efter at have spist tog vi til Enghave st. og gik om til koncertstedet. Hun er guddommelig live, virkelig! Dog var vi begge lidt skuffede over hendes sangvalg, men bare glade for oplevelsen! Vi var hjemme ved en halv to tiden (natten til lørdag) og sov ved Nina.
 Rune var her i weekenden, i går (d. 14) havde både min daddy men også min mormor fødselsdag, så vi var til brunch ved mormuts!
Den kommende uge er ganske stille og rolig med almindelig skolegang (to dage til 11:40, yay!) og på søndag skal jeg servere til en konfirmation!
Næste uge tager jeg til Horsens torsdag aften, da jeg er inviteret med til konfirmation, ved Runes kusine. Om lørdagen skal jeg være sammen med Miller og nyde hendes selskab, da Rune skal arbejde i Århus.
Ellers er jeg i gang med at finde ud af hvor jeg skal tage kørekort henne, men det ender nok med at være i Svendborg. Forberedelsen til min fødselsdag er også gået i gang, da jeg har en del idéer, som gerne skulle nå at komme til live og blive virkelighed!
Den 9 Maj smutter jeg til bryllup i Szczecin i Polen. Min morbror og hans polske kone er blevet gift her i Danmark, men nu vil de også ned og holde festen for den polske del og vi er inviteret med!

Mere er der vidst ikke for denne gang, men det var vidst også rigeligt!
- Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar