tirsdag den 25. december 2012

Jeg er...

Træt. Både i mit hoved, men også af at høre på folk brok og hvor usselt de selv mener at de har det. Jeg mener.. Come on! Det kan i sku ikke mene seriøst. Træt af at høre om hvor meget folk fryser om morgenen; så skulle du måske have taget noget mere tøj på? Det er ikke sommer mere, så drop dog de nylon strømper. Træt af at høre om hvor hårdt det var  bevæge sig ud i en bil og blive kørt destinationen; Bitch please.. Jeg har langt de fleste gange cyklet fxcking 4,5 km. på URYDDET sneveje også mener i at i har ret til at brokke jer? Næ nej, der går min grænse. Jeg er træt af at se 20 billeder af bestemte personer der dagligt mener at deres ego skal vises til hele facebook... JA! Vi ved godt hvordan du ser ud. Der er nok en grund til at kun de enkelte stalkere, gider at synes godt om. Så er jeg træt af at folk tror de er mere end de er eller for den sags skyld, udstråle andet på billeder.

Lad nu være med at tro at du er lige det tyndere end du er, i stedet for at indse virkeligheden... Helt ærligt, den eneste der bliver gjort til grin er dig selv da vi andre godt kan se at du lever på en løgn. Jeg er træt af at se på diverse piger, der suger kinder og hals ind for at se tyndere ud.. For det er tydeligt!

Argh for et surt opstød, men jeg bliver sindsyg af at se og høre på det! Tror bare jeg har brug for noget søvn. Kommer da til at sove godt, nu når jeg fik 'lettet' hjertet. I morgen står den på familie-jule-tamtam. På en skala fra 1-10 magter jeg det på en 3'er. Men sådan er det. Den 27 og frem til den 1. Januar (2013 ;-)) skal jeg være sammen med min kæreste. Bare nyde ham så længe som muligt!

Min tid som 1.x'er er slut og fra d. 3. Januar (også 2013 :-)) er jeg 1.b'er. 2½ år med engelsk A, samfundsfag B og psykologi C. Glæder mig til at opleve det hele 'rigtigt'. Er lykkelig for at der var alternativer så jeg slap for matematik A og stadigvæk en linje der gav mulighed for kemi B... Ellers havde jeg ikke klaret mig gennem studentereksamen. Skal bruge kemi B for at komme ind på min drømmeuddannelse som zoologisk konservator (en der udstopper dyr, til dem der er i tvivl!). Men først (efter gymnasiet) skal jeg lige 5 år på universitet for at tage en bachelor-grad også videre på konservatorskole... Yay, ser frem til en masse skole!


Ville ønske at jeg havde krøller.. Men de må desværre skabes ved hjælp af enten krøllejern (giver resultater som på billederne) eller med mit nye glattejern som jeg fik i julegave! (Det skaber rigtige prinsesse-krøller!)

- Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar