lørdag den 8. december 2012

Alcohol doesn't solve any problems!!

Men det er sjovt at folk stadigvæk tror det. Hvordan man nærmest kan gå fra fjender, til at lade som ingenting? Helt ærligt. Hvis man kun har modet til at tage kontakt, til en person man ikke er på ligefod med lige p.t., når man har alkohol i kroppen? Det giver jeg ikke en fxck for! Jeg synes virkelig at det viser hvor usle nogle personer kan være.

Det er helt okay hvis man har brug for tid, til at få klaret sine tanker og få tænkt klart, men helt ærligt.. Det andet? Det gør mig sku på en eller anden måde irriteret. Hvis man mener at man kan tillade sig, at konfrontere andre når man er beruset, men kun på det tidspunkt.. For mig, siger det mere om personen end om mig. Jeg tør i det mindste at stå ansigt til ansigt med tingene.

Jeg kan klare mig selv, du tog mine drømme og slog dem ihjel, så jeg kan fint uden dig, nu får jeg tid til at opleve mig. Jeg kan mere, end du tror, jeg er ikke helt retardet, tænder op, tænder af.

Jeg har nok i mig selv, du får en finger for jeg er speciel, alting venter på mig, jeg takker for intet og lukker den leg.

Se på dig, hvem er du? du virker helt retardet, fuck nu af, her er jeg.




Så det.. Jeg har det godt.. Nogle gange er bloggen bare det bedste sted at afreagere... Og det hjælper. For her er jeg fxcking ligeglad med om er nogle der føler sig stødt. Ja, det kan da godt være at jeg omtaler visse personer, men jeg omtaler dem i anonymitet og derfor udstiller jeg på ingen måde, de folk det omhandler. Bloggen er MIT univers, hvor jeg kan skrive om MINE følelser, om MINE tanker og MINE handlinger.

- Peace venner.

1 kommentar:

  1. Rigtig fed header du har her på din blog.

    Håber du tager et kig forbi min?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet