mandag den 5. november 2012

Still having fun❤

Jeg har moret mig ekstremt meget i denne weekend. Til dels har jeg været i det jyske, men derud over har jeg haft en lille.. "bitchfight" med en fra min gamle klasse på Stenstrup. Det hele startede helt uskyldigt at jeg havde fået af vide og var blevet 'angrebet' af hendes veninde, at hun havde fortalt veninden noget om mig, fra et tidligere forhold, som for det første ikke passede og for det andet kender hun intet til sagen.. Så jeg spurgte om jeg kunne få en forklaring på, hvorfor at hun mente at hun kunne gå rundt og udtale sig om ting, som hun intet ved om. Det nægtede hun og begyndte at svine mig til. Ikke at det rører mig på nogen måde, da jeg udmærket ved hvor min værdighed er og der skal mere til at 'få mig ned med nakken'. Det er ikke for at hænge hende ud på nogen måde og derfor nævner jeg heller ikke nogle navne, men jeg synes lige at jeg vil vise en besked hun var så 'sød' at skrive til mig;

"jeg siger sådan set bare sandheden, den "dine venner" ikke tør at sige. Du er en lille tyk trunte som tror hun ejer verden, du siger andre er billige hvad med dig selv? hvor mange fyr har du ikke lige været i seng med? du synes selv du er køn, men i virkeligheden er du en 2 ligesom din kæreste. Og du siger sikkert os denne sætning "hvis der ikke er noget at holde i er der ikke noget at bolle" kun en sætning tykke mennesker bruge for at få det bedre med sig selv, i dit vedkom er der så bare meget at holde i ;) og skal jeg os komme ind på dit ansigt? hvorfor går du ikke bare med en pose over hovedet.. det ville hjælpe en del, så folk os fri for at kigge på dit grimme fjæs. plus så bliver man fri for at kigge på din hagekløft.. så camilla vil du have mere at vide, med min holdning til dig? p.s lad være med at sætte håret op, det er ikke kønt til dig ;)"

Jeg synes tydeligt at det viser at hun har nogle problemer med sig selv, og derfor skal nedgøre andre for at få det bedre. Det hele jeg har skrevet til hende, har heller ikke været lige stuerent, MEN! Hun kan ikke forvente at skrive en besked som denne, og slippe godt fra det. Hun mener at hun får 12 taller i dansk, engelsk osv.. Og der kunne jeg ikke nære mig at skrive noget i stil med; "Den lærer der vælger at give dig 12 i dansk, må da være fuldstændig retarderet, med den måde du formulere dig på og din grammatik". Men der ligger vel lidt mere i det fra hendes side.. I don't care. Jeg kan ikke gøre for at hun ikke kan tage ansvar for sine egne handlinger og derfor skal prøve på at få det bedre med sig selv på andre måder, såsom at skrive ting som dette. Jeg har bare moret mig gennem hele 'forløbet', da hun ikke ved noget som helst om mig mere. Bare det at hun nogle af de andre beskeder begynder at snakke om min vægt, om at jeg burde få en fedtsugning, gøre noget for at tabe mig og blabla, rører mig ikke. Jeg er for en gang skyld tilfreds med mig selv, hvordan jeg ser ud og min personlighed. Der findes sku mange latterlige mennesker i denne verden, og dette er bare endnu et individ.. Men jeg har lige en sang der passer helt perfekt! :-)


- Peace out og en masse smil!❤

1 kommentar:

  1. Bitch...!?

    Dejligt at høre at du har det godt med dig selv!!! :))
    Og godt at du er så stærk at det praller af på dig! Det skal det da også bare gøre!!

    SvarSlet