onsdag den 3. oktober 2012

STAY STRONG AND KEEP YOUR HEAD HELD HIGH!

Jeg føler mig som et godt og stærkt menneske for tiden. De fleste dage er smilet klistret fast til mit ansigt det meste af dagen, og det er en rar følelse! Endelig føler jeg, at jeg endelig er blevet "accepteret" i klassen, og faktisk tør at sige noget i timerne. Jeg er stolt over mig selv, da jeg har haft en del problemer med præsentations angst. Det er der desværre lidt endnu, men det er blevet meget bedre med tiden. Især efter min mundtlige engelskeksamen på Billen hvor jeg scorede et 10 tal. Jeg troede virkelig ikke mine egne øre da jeg hørte min karakter!
Men her i engelsktimen skulle vi snakke omkring nogle små tekster omkring Danmark og danskerne. Der var op til flere der måtte give op og forlade lokalet enten grædende eller på nippet til det. Men i den gruppe jeg var i, valgte jeg at tage ansvaret og snakke for os. Jeg følte mig stolt, for det var ret spontant og ja.. Plus at jeg jo har meldt mig som bloddonor! Jeg håber at jeg gennemgår sundheds undersøgelsen, så jeg kan komme i gang med at give blod! Jeg vil gøre en forskel, og dette er en start! Jeg har også et vist behov for at gøre noget godt, og et andet ønske jeg har, er at adoptere en hund fra et dyreinternat eller måske endda fra hjemmesiden www.graeskehunde.dk.

Åh gud, jeg ville dø for en af disse små skønne vovser, og for at give dem en ny chance! Jeg ved at jeg skal have hund, det er helt sikkert.. Men det bliver nok desværre først når jeg flytter hjemmefra... Er lidt spændt på hvad jeg egentlig skal efter gymnasiet. Jeg er stadig vild med gymnasiet, selvom det dog til tider kan være lidt hårdt, men ja... Gode lærer, en skøn grundforløbsklasse, forstålige afleveringer og andre opgaver og selvfølgelig en sød kæreste og svigermor der gider at hjælpe mig med mine matematik afleveringer... Det gør mig sku også glad! For det giver mig også en følelse af at de kan lide mig og ønsker mig det bedste. Det ved jeg selvfølgelig at Rune vil, men jeg har bare aldrig følt mig så velkommen hos svigerfamilien, so jeg gør ved familien Groven!♥. Det er virkelig en skøn fornemmelse!

Dog kan det til tider være hårdt kun at ses hver anden weekend, men vi gør det, vi klarer os igennem. Det er  trist at snakke med andre om, at efter skole skal de hjem og være sammen med deres kære... Men så har jeg noget at glæde mig til! Det er virkelig et højdepunkt, og det er endnu mere skønt at vide, at næste gang jeg ser ham, er det ferie, og ikke kun lige en weekend!

Men jeg har det godt for tiden, på trods af alle de trunter jeg bitchfigther lidt med og sådan, men altså.. Når de ikke opføre sig acceptable, har jeg sku en trang til at sætte dem på plads! Og det sjoveste er når de begynder at udtale sig om mit udseende, kropsform, osv.. For de kender mig overhovedet ikke. Det er for det første lavt at bruge når man har ingen kendskab til personen og for det andet.. Så siger det mere om personen end om mig.

Men en anden ting jeg skal til at tænke og kæmpe for gennem de næste tre år, er om at komme ind på uddannelsen som Zoologisk konservator... Det har gennem de sidste to år været mit drømmejob, og det ligger stadigvæk i mig. Til alle dem der ikke ved hvad det er, så er det i grove træk én der udstopper dyr (der kan læses mere om jobbet her). Men det må være nok for nu.. Jeg lever livet, så godt som muligt!

- Peace out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar