lørdag den 11. august 2012

TANKER...

Her sidder jeg på sofaen og slapper af, venter på at min mor kommer hjem. Det er længe siden at jeg har blogget, hvilket jeg udmærket godt ved... Men hvor gang jeg støder på tanken, er der for mange andre tanker fyldt med angst, had og smerte der fylder mit hoved. Jeg er sindsyg uheldig for tiden, hvilket ikke ligefrem hjælper på det hele. Jeg smadrede min tå lige omkring starten af august og det 'ar' det har efterladt er en død negl fyldt med størknet blod under...
Der er 2 dage til at jeg skal starte på gymnasiet... Og jeg er rædselsslagen. Det kan godt være at jeg kender en del der går der, men tanken er virkelig skræmmende. Jeg har kun prøvet at flytte skole en gang, og det var da jeg startede på efterskolen... Som jo er lidt over et år siden at jeg gjorde det.
Men den ting der skræmmer mig mest er nok... Rune. Tanken om at jeg ikke kan vide hvad der kommer til at se det næste stykke tid og om vi vil glide fra hinanden? Tanken er ulidelig og allerede nu kan jeg mærke hvordan tårerne presser sig på og baner sig vej ned over mine kinder. Jeg elsker ham for meget til at kunne give slip. Det vi har, er noget så unikt som jeg aldrig har oplevet før... Vi er som pot og pande.. Så ens og dog så forskellige, men sammen giver vi det bedste og mest unikke forhold... Allerede nu har vi snart holdt ud i 2 måneder hvor der har gået en del tid mellem at vi har set hinanden og det går, selvom det er svært. Men når vi endelig er sammen, flyver tiden afsted af for hurtigt desværre... Men ja, nogle følelser er svære at beskrive, og især dem jeg har for ham..

2 kommentarer:

  1. Dejlig, personlig blog du har dig!
    Håber tingene snart går bedre!!

    - Sarsu (:

    Gladpms.blogspot.dk

    SvarSlet