fredag den 20. juli 2012

IT'S TIME TO LEAVE...

Her sidder jeg i en bil sammen med min kæreste og hans forældre. Vi er på vej hjem efter en uge i Løkken. Jeg har prøvet på at sidde og sove, men der er simpelthen for mange tanker i mit hoved... Den værste er at det ikke er mig der skal tilbage på Billeshave Efterskole her efter ferien... Gymnasiet venter på mig, og igen er det mig der skal være den nye. Jeg kender jo en del der gå der eller skal til at gå der, men jeg kan stadigvæk ikke lade være med at tænke på om jeg kommer i klasse med nogle jeg kender, eller om jeg skal stå alene i mængden. Det kan godt være at det ikke lyder specielt slemt, men for sådan en trygheds narkoman er det...
Men der er en ting jeg længe har tænkt over.. Tanken om hverdag jeg nogensinde vil kunne komme til at takke alle de dejlige venner og veninder jeg nu fik på BE.. Tanken er der stadig og jeg prøver stadig at arbejde mig frem til en løsning. Men det er bare underligt at vide at jeg aldrig skal tilbage og bo på værelse 23 i Birkely 4, sammen med verdens dejligste roomie. Det er endnu en af de ting jeg har haft svært ved.. At vende mig til at nu er det kun mig der bor på mit værelse. Ikke noget med sådan et lille bøllefrø som troligt morgen efter morgen, sagde godmorgen med sin skønne stemme og fantastiske smil. Jeg savner det helt vildt.

Jeg ved også at bloggen har været ret død her på det sidste, men jeg har bare haft svært ved at få skrevet mine tanker ned. Bare generelt at finde ud af mine tanker. Men nu vil jeg fortsætte med at rode mig længere ind i mit eget tankespind...

- Peace out<3..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar