lørdag den 23. juni 2012

IT'S OVER...

Så kom den dag jeg har frygtet lige fra starten af August... Den sidste dag på Billeshave efterskole. Det var endnu hårdere end jeg havde forventet det ville være, og jeg havde alligevel sat høje forventninger. Det hele gik også meget godt indtil lærerne + resten af personalet begyndte at synge "Om lidt" - af Kim Larsen. Dér kunne jeg ikke holde det inde mere, og jeg var tydeligvis ikke den eneste. En ting jeg aldrig troede at jeg skulle opleve, skete... Jeg så mit et og alt (Rune) græde. Jeg kan ikke klare at se dem jeg holder allermest af græde, men det skete. Jeg blev selv mere ked af det, men jeg blev også glad, for det viser at han tør at vise sine følelser overfor mig. De aller dybeste følelser. Han betyder så meget for mig... Det er ubeskriveligt! I det hele taget så jeg så mange græde i dag som jeg aldrig havde troet at jeg skulle se græde, men det viser bare at alle har betyder rigtig meget for hinanden!
At tage på efterskole er en god til, men at tage på Billeshave efterskole er det bedste jeg nogensinde har gjort! Jeg fortryder intet! På nuværende tidspunkt er jeg glad for at jeg fik rygproblemer og var nød til at finde en anden efterskole end Hjemly... virkelig.
Lige nu sidder jeg med benene smækket op på bordet, mutti på den anden sofa, Rollo på gulvet og en god film i fjernsynet... Kan det blive bedre? Der mangler bare en masse mennesker fra Billen omkring mig, så ville det hele være perfekt. Jeg takker mine forældre for at have sparet op på forhånd!
Når ja, jeg havde jo fødselsdag i går hvor min mor, bror og Rollo kom op på skolen til mig med kage til kontaktgruppen og gaver! Af familien fik jeg: en ny computertaske som jeg får lov til at vælge selv og en ny bikini! :D. Og af ham den søde fik jeg: 39 pakker tyggegummi (jeps, jeg er afhængig...), et hjemmelavet 'gavekort' til em valgfri sweatshirt (har valgt at det skal være en "Cool story bro. Tell it again" sweatshirt), et billede af ham og en bog der hedder "Før jeg falder" som jeg havde ønsket mig. Jeg blev lidt... irriteret over at han har brugt så mange penge på mig, men han er ligeglad, den tosse :). I morgen skal jeg over til min farmor og snakke fødselsdagsgave med hende. Ja, hun glemte min fødselsdag, men det eneste hun snart husker er sit skide portvin. Nå, men her til sidst kommer der lige lidt billeder fra de sidste par dage














- Peace out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar