onsdag den 22. august 2012

OVENPÅ!

Det er ikke meget der skal til at få det hele til at vælte... For pludselig er der bare for mange ting der er stablet ovenpå hinanden, og lige så snart man trækker en af klodserne ud.. Så vælter det hele sammen som om det var et spil 'klodsmajor'.
Og alligevel er der bare nogle mennesker der virkelig forstår at rette op på de ting igen. Først og fremmest Rune. Jeg har aldrig oplevet at have en kæreste der forstår mig så godt, på alle måder. Jeg savner ham. Jeg savner ham så inderligt meget. Det er en underlig fornemmelse at der kun er gået lidt over en uge siden jeg sidst så ham.. Det føles som måneder. Igår, tirsdag, havde vi vores første sådan 'store' milepæl... At have været kærester i et halvt år. Det er underligt hvordan tiden er fløjet afsted, men en ting er sikkert. Jeg elsker ham højere og højere for hver dag der går<3 p="p">Den er Carsten, min kontaktgruppelærer fra Billeshave Efterskole. Det kan godt være at jeg ikke går der mere, men han er der stadig 110% for mig. Jeg ved ikke hvorfor, for man kan jo sige at jeg var jo bare endnu én ud af hundredevis af elever han har oplevet gennem sin tid. Det er også bare en fantastisk følelse af at nogle voksne mennesker faktisk interessere sig for at hvad der egentlig sker i mit liv.

Indtil nu er gymnasiet ganske udmærket. Jeg har haft lidt svært ved at komme ind i klassen, og få snakket med de forskellige mennesker i klassen, men det går heldigvis bedre i denne uge. Det er onsdag i dag og alle første g'ere skal sove på skolen i telt. Tvivler lidt på at det bliver telt, da vejret er sindsyg ustabilt. Jeg venter bare på at det bliver fredag.. Så skal jeg til Horsens. Over til Rune, som jeg snart ikke har set i to uger. Det følelses som meget længere tid.
Det er også en underlig følelse at bare kunne tage til Svendborg hele tiden igen. Og møde dem fra mine gamle klasser. Både fra Billeshave  men også fra Stenstrup skole. Det er underligt. Det er også underligt at være nået til 1.g. Det jeg har ventet/kæmpet for de sidste to år, selvom ingen troede på mig. men jeg har ikke noget tilovers. For hvis man har en vilje, er der en vej! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar