onsdag den 19. marts 2014

Et personligt indlæg..


Hvad har du på?
- En oversize nattshirt og et par af mine elskede Hello Kitty sokker
Har du nogensinde haft en frygtelig breakup?
- Well, både og. De gange jeg har været igennem et breakup har der gerne været stærke følelser indblandet, så det har bestemt være nogle hårde omgange.
Hvor høj er du?
- 164 cm
 Eventuelle tatoveringer?
- Venter på at min veninde bliver færdig med skitsen også skal der ellers tusses. Hun tegner et kranie af et stykke kronvildt med store gevir med en bred vidde (jajaja, jeg er besat af jagt og natur!) og den skal placeres på min højre skulder/skulderblad.
Favorit bands?
- Har ikke noget yndlings band, men nærmere en yndlings artist. John Newman

Favorit sang?
- Lige nu må det være John Newmans "All I Need Is You"  (link) da den vækker en stor glæde i mit sind og i minderne fra koncerten først i Marts. Bare generelt alt hans musik. Dog glæder jeg mig til at det bliver sommer så jeg kan futte rundt i min muttis dyt og høre Major Lazer med "Watch Out For This" (link) for fulde drøn! 
Hvor gammel er du?
- 18 år
Kvalitet du kigge efter i en partner?
- De vigtigste kvaliteter hos en gut for mit vedkommende er at vi kan bruge tiden sammen som bedste venner, men stadigvæk får tilført noget mere specifikt, som gør forholdet enestående.
Høj musik eller stille?
- Primært hører jeg høj musik, da jeg ikke kan udstå at kunne høre hvad der foregår i omverdenen når jeg har mine earplugs i ørerne. Dog går jeg også op i kvaliteten på mit 'udstyr' og køber derfor altid SkullCandy earplugs.
Turn on?
- Rank holdning, et flot smil og blå øjne. Det må være det der skal til for at få mig til at sige haps, haha..
Turn off?
- Gutter (generelt folk) der går med fødderne spredt. Jeg elsker en lige gang hvor fødderne peger ligeud og ikke skråt på nogen måde (kommer i sammenhæng med mine rygproblemer). 
Betydning bag dit blogger navn?
- Mullethefreak (Mulle the freak) er et brugernavn jeg fandt på i en periode hvor jeg var ovre i en anderledes boldgade. Mørk tøj, mørk make up, hadede mig selv og anså mit spejlbillede som en freak. Derudover blev jeg kaldt for Mülløh (skal læses som Mulle) og derved kom det lidt af sig selv da jeg manglede et sted at formulere mine tanker.
Et sted du ønsker at besøge?
- Jeg vil sindsyg gerne til Canada og opleve naturen. Og til Færøerne! og også gerne Australien og New Zealand.. Mange drømme, men mon ikke at mine drømme destinationer skal besøges på et tidspunkt i livet!
Favorit smag af slik?
- Jeg elsker slik med smag af citrus og ellers hård vingummi.. Intet bedre. Derudover har jeg en stor kærlighed for chips, desværre..
Sidste sport du spillede?
- Ikke just en sport, men dyrkede idræt og derudover træning i fitness og lidt hjemmetræning i forhold til vejledning af min kiropraktor.
Sidste sang du sang?
- Queen - I Want To Break Free (link). Jeg elsker Queen og gerne ældre musik. Dog skal det lige siges at jeg også nyder musik der kommer frem nu, men mit hjerte har på punkter en større passion for ældre musik.
Ellers kan jeg fortælle at jeg ryger og har nogle forældre der er helt cool omkring det, heldigvis! Jeg går i 2.g på Midtfyns Gymnasium, hvilket betyder studietur om lidt! Min klasse skal til Barcelona hvilket er det eneste jeg venter på lige nu. 
Jeg har været kæreste med Rune i over to år og det er derved mit længste forhold nogensinde. Jeg er stadigvæk forelsket i ham på trods af en afstand på 150 km.
I hverdagene går jeg altid i seng omkring kl. 21 og står normalt op kl. 6:20 igen. Jeg cykler hjemmefra ved en 7 tiden for kunne benytte toget til at komme til Ringe.
Jeg er besat af Hello Kitty, det er nærmest pinligt. Selv mine svigerforældre kender til det og giver mig gerne Hello Kitty sokker i julegave, til fødselsdag eller finder andre Hello Kitty ting når de er på forretningsrejser som de bringer med hjem til mig.
Mine seneste køb er en pink rullekuffert (trolley) samt en bæltetaske med et sort og hvidt mønster fra asos (link). Begge er købt i forbindelse med studieturen.
Jeg er på nuværende tidspunkt allerede begyndt at skrive ned hvad jeg skal have med og hvor meget af hver ting. På nuværende tidspunkt har jeg fire forskellige huskelister. Jeg vil hellere være tidligt ude og huske alt end at pakke dagen før efter hovedtænkning og glemme halvdelen. 
Mit yndlings citat stammer fra filmen Roller Girl/Whip It. "Be your own hero". Dette motto har jeg prøvet at bilde mig selv ind når jeg har ligget grædt snot, ned i hovedpuden. For hvem skal redde dig hvis du ikke selv gør det? Hvis ikke du fortæller nogle om dine følelser. Der er mange måder at være en helt/inde på, men selv de små ting tæller. 
Haha, en lille animation fra Whip It, but let's do it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar